O First Party

Marketerzy mają duży głód wiedzy i lubią nadążać za trendami. Głodni są szczególnie wiedzy związanej z analizą danych. Niestety większość osób, które dziś zajmują się tą dziedziną stoi przed dużym wyzwaniem – nie miały dotąd styczności z metodami ilościowymi i często brakuje im warsztatu analitycznego, aby wyciągnąć maksimum wiedzy z raportów Google Ads i Facebook Ads i poprawiać swoje kampanie.

Wiemy to z pierwszej ręki. Do tej pory zorganizowaliśmy kilkudziesiąt meetupów naszej społeczności “10X – Data-driven marketing”, która skupia ponad 2000 osób w Warszawie, Berlinie (działamy też w Londynie, Pradze i innych miastach) i poznaliśmy wiele osób, które razem z nami chciały eksplorować metody ilościowe w marketingu, jednak brakowało im merytorycznego i stale rozwijanego źródła wiedzy.

Posłuchaliśmy i zadziałaliśmy!

Jesteśmy tutaj, aby pomóc zbudować Wam ten warsztat analityczny i wyrobić sobie intuicję analityczną, którą wykorzystacie w podejmowaniu samodzielnych decyzji.

Ten blog rozwijamy w ramach Datomni, gdzie zajmujemy się marketingiem.

Co to znaczy “First Party”?

First party data to w uproszczeniu – dane “z pierwszej ręki” o użytkownikach. Dotyczą one ich zainteresowań, zachowań i profilu. Świetne wytłumaczenie znajdziesz na stronie Lotame.

Jak mogę być na bieżąco?

Po pierwsze, zapisz się do newslettera i otrzymuj nowe artykuły 1-2 w tygodniu:

Po drugie, dołącz do naszej warszawskiej grupy meetup:

The 10X: Data-driven Marketing Warszawa

Warsaw, PL
364 Data Geeks

[ENG below]Lubimy dane, a jeszcze bardziej lubimy o nich mówić!Poprzez dołączenie do tej grupy, staniesz się lepszy w pomiarze, analizie i optymalizacji działań marketingowy…

Check out this Meetup Group →